Als fietsenwinkel wenste wij een bakfietsmerk in ons gamma op te nemen. Babboe was op dat moment een volledig online merk in België. Babboe wou een dealernetwerk op richten in België en Pelka is in dit dealernetwerk gestapt.
Pelka is dealer geworden vlak voor de alom bekende problemen bij Babboe de kop zijn opgestoken. Met andere woorden zonder één enkele Babboe fiets te verkopen worden wij overstelpt met aanvragen betreft de terugroepactie.
Zoals altijd hebben wij onze klanten steeds zo goedmogelijk proberen verder te helpen. In veel gevallen konden we de klant helpen maar een een groot aantal gevallen lukt dit niet. In veel gevallen kunnen we de terugroepactie niet aanmelden in de systemen van Babboe, bijgevolg kunnen we de terugroepactie niet volledig afronden. Wij als dealer kunnen Babboe zeer slecht telefonisch bereiken. De enkele keren dat dit lukte werd er ons verzekerd dat we terug zouden gecontacteerd worden. Dit gebeurde tot op heden nog nooit. Via mail wordt er naar ons als dealer ook niet gereageerd.
Door deze problemen die we al dealer ervaren, kunnen we niet de service bieden zoals we graag zouden wensen. Hierdoor zien we ons genoodzaakt om GEEN Babboe aanvragen meer te behandelen en dit fietsmerk ook NIET meer te vertegenwoordigen.
We raden Babboe eigenaren aan de plaats van aankoop te contacteren.
Vanwege Pelka onze oprechte excuses, we zien helaas geen andere oplossing.
Deze website gebruikt "cookies" om de gebruikerservaring te verbeteren. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).